FAQ
Neviete odpoveď na niektorú zo svojich otázok ohľadom nákupu na superpes.sk? Nevadí, tu ju určite nájdete (a ak nie, napíšte alebo zavolajte ). Najčastejšími otázkami, v ktorých mnohí zákazníci (nielen u nás) tápajú, je cena poštovného, spôsob platby a vrátenie tovaru.
Ceny a spôsoby zasielania
Na základe skúseností sme prijali rozhodnutie, že budeme odosielať kuriérom (u nás DPD) a cez Zásielkovňu/Packetu.
S kuriérmi sa dá dohovoriť, sú to ľudia ako my všetci a stačí ich poprosiť - keď môžu, vyhovejú. Verte mi, máme bohaté skúsenosti :) Samozrejme, je potrebné zadať správnu adresu a všetko ide ako po masle.
Zásielkovňa/Packeta vás o možnosti vyzdvihnutia informuje sms/emailom s unikátnym heslom, na základe ktorého vám zásielku vydajú. Nič zložité, však? :)
Ceny dopravy sa snažíme držať na minime. Kompletný cenník dopravy a platby nájdete v časti Doprava a platba.
Možné spôsoby platby
Za tovar môžete zaplatiť v hotovosti, teda dobierkou (len pri odoslaní kuriérom) alebo prevodom vopred či okamžitou platbou kartou, ak chcete ušetriť.
Vrátenie tovaru
Poznámky a postrehy k tejto téme by som mohla vydať knižne :) Taký priestor tu však nemáme, preto v skratke a čo najzrozumiteľnejšie popíšem, ako by vrátenie tovaru malo v ideálnom prípade prebiehať.
1.) prosím, INFORMUJTE nás emailom. Stačí do emailu napísať, že máte záujem o vrátenie tovaru, vaše meno a číslo objednávky (ak neviete, aspoň meno, na ktoré bol daný tovar objednávaný). Budeme vedieť, že máme niečo čakať, a predídeme tak situáciám, kedy nám pošta nedá o balíku vedieť (áno, ani my nie sme vyňatí, aj nám sa stáva, že nás pošta neinformuje - a to pomerne často). Tiež vás vďaka tomuto emailu môžeme odkázať na túto stránku, obchodné podmienky a podobne a dať vám inštrukcie, aby to celé prebehlo čo možno najrýchlejšie a najhladšie.
email: info@superpes.sk
2.) prosím, vytlačte a vypíšte formulár na vrátenie tovaru. Formulár odchádza každému zákazníkovi automaticky po potvrdení objednávky ako príloha emailu spolu s obchodnými podmienkami. Obsahuje všetky informácie, ktoré potrebujeme na správne vrátenie peňazí a je dokumentom, ktorý je zakladaný k dobropisu. Archivuje sa a preto je potrebné, aby bol vypísaný správne.
Predajca je predvyplnený, stačí doplniť vaše údaje a údaje o tovare + vaše číslo účtu.
3.) prosím, VŽDY si prečítajte, KAM máte tovar odoslať. Je to, ak beriem do úvahy aj túto stránku, uvedené na troch podstránkach eshopu (obchodné podmienky aj kontakt) a napriek tomu zákazníci posielajú tovar doslova kade-tade. Výsledkom je, že sa im tovar vráti naspäť, a potom nie sú spokojní. Pochopiteľne. Ale ani my nemáme čarovnú paličku a určité veci proste neovplyvníme.
adresa na vrátenie tovaru: Monika Klačanská, Šintavská 8, 85101 Bratislava.
Všetky žiadosti o vrátenie tovaru (ktoré spĺňajú zákonné podmienky) vybavujeme ihneď. Chceme, aby si zákazník, aj napriek tomu, že nebol s tovarom kvôli niečomu spokojný, odniesol čo najlepší pocit z nákupu. A všetci bez rozdielu sme citliví na svoje peniaze :)
Verím, že vám tieto odpovede na najčastejšie otázky pomohli. Ak máte ďalšie, ktoré neboli zodpovedané a podľa vášho názoru sú rovnako dôležité, dajte nám o nich vedieť (info@superpes.sk).
Monika, správca eshopu superpes.sk