FAQ

Neviete odpoveď na niektorú zo svojich otázok ohľadom nákupu na superpes.sk?  Nevadí, tu ju určite nájdete (a ak nie, napíšte alebo zavolajte )

Najčastejšími otázkami, v ktorých mnohí zákazníci (nielen u nás) tápajú, je cena poštovného, spôsob platby a vrátenie tovaru.

Ceny a spôsoby zasielania

Na základe skúseností sme prijali rozhodnutie, že budeme odosielať kuriérom (u nás DPD) a cez Slovenskú poštu. Ostatné, veľakrát propagované spôsoby dopravy sa u nás žiaľ neosvedčili, preto posielame cez osvedčenú klasiku. 

S kuriérmi sa dá dohovoriť, sú to ľudia ako my všetci a stačí ich poprosiť - keď môžu, vyhovejú. Verte mi, mám bohaté skúsenosti :) Samozrejme, je potrebné zadať správnu adresu a všetko ide ako po masle.

Slovenská pošta, pretože má ročne zaslaných xyz zásielok, občas ,,zakopne´´ a k zákazníkovi sa nedostane starý dobrý žltý lístok a nevie, že tovar ho už čaká na pošte. Preto je nanajvýš prospešné sledovať svoju emailovú schránku - o odoslaní tovaru vždy informujeme a pokiaľ sa nič neudeje do 3-5 dní, je načase volať nám a vyžiadať si podacie číslo, na základe ktorého vám zásielku vydajú. Nič zložité, však? :)

Ceny dopravy sa snažíme držať na minime. Cez slovenskú poštu posielame iba po úhrade sumy za tovar a dopravu na náš bankový účet vopred. Prečo? Čítajte ďalej.

Kompletný cenník dopravy a platby nájdete v časti Doprava a platba.

Možné spôsoby platby

Za tovar môžete zaplatiť v hotovosti, teda dobierkou (len pri odoslaní kuriérom) alebo prevodom vopred, ak chcete ušetriť.

Cez slovenskú poštu posielame iba po úhrade sumy za tovar a dopravu na náš bankový účet vopred a pri objednávaní tovaru je možnosť dobierky/hotovosti preto zablokovaná.  K tomuto kroku sme pristúpili po tom, čo nás raz a navždy prestalo baviť preberať naspäť neprevzaté zásielky od nezodpovedných zákazníkov a platiť za dopravu dvakrát. Áno, Slovenská pošta si pri neprevzatí tovaru zákazníkom a jeho odoslanie naspäť k zasielateľovi účtuje ďalšiu dopravu. Ďalšou skutočnosťou, ktorá rozhodovala, bol čas, za ktorý sa k nám neprevzatý tovar vracal späť - takmer mesiac. Rátajte so mnou - 2-3 dni trvá, než pošta doručí zásielku adresátovi. Ten sa na to vykašle a tovar nepreberie, hoci ten na pošte čaká 18 dní. Ďalšie 2-3 dni (+ tých 18, čo zásielka čakala na pošte), kým to príde opäť k nám. Za ten čas už tovar mohol slúžiť niekomu, kto má skutočný záujem. Preto sme pristúpili k takémuto ochrannému opatreniu. Verím, že sa u milých a rozumne uvažujúcich zákazníkov stretne s pochopením.

Vrátenie tovaru

Poznámky a postrehy k tejto téme by som mohla vydať knižne :) Taký priestor tu však nemáme, preto v skratke a čo najzrozumiteľnejšie popíšem, ako by vrátenie tovaru malo v ideálnom prípade prebiehať.

1.) prosím, INFORMUJTE nás emailom. Stačí do emailu napísať, že máte záujem o vrátenie tovaru, vaše meno a číslo objednávky (ak neviete, aspoň meno, na ktoré bol daný tovar objednávaný). Budeme vedieť, že máme niečo čakať, a predídeme tak situáciám, kedy nám pošta nedá o balíku vedieť (áno, ani my nie sme vyňatí, aj nám sa stáva, že nás pošta neinformuje - a to pomerne často). Tiež vás vďaka tomuto emailu môžeme odkázať na túto stránku, obchodné podmienky a podobne a dať vám inštrukcie, aby to celé prebehlo čo možno najrýchlejšie a najhladšie. 

email: info@superpes.sk

2.) prosím, vytlačte a vypíšte formulár na vrátenie tovaru. Formulár odchádza každému zákazníkovi automaticky po potvrdení objednávky ako príloha emailu spolu s obchodnými podmienkami. Obsahuje všetky informácie, ktoré potrebujeme na správne vrátenie peňazí a je dokumentom, ktorý je zakladaný k dobropisu. Archivuje sa a preto je potrebné, aby bol vypísaný správne.

Predajca je predvyplnený, stačí doplniť vaše údaje a údaje o tovare + vaše číslo účtu.

3.) prosím, VŽDY si prečítajte, KAM máte tovar odoslať. Je to, ak beriem do úvahy aj túto stránku, uvedené na troch podstránkach eshopu (obchodné podmienky aj kontakt) a napriek tomu zákazníci posielajú tovar doslova kade-tade. Výsledkom je, že sa im tovar vráti naspäť, a potom nie sú spokojní. Pochopiteľne. Ale ani my nemáme čarovnú paličku a určité veci proste neovplyvníme. 

adresa na vrátenie tovaru: Monika Klačanská, Znievska 20, 85101 Bratislava.

Všetky žiadosti o vrátenie tovaru (ktoré spĺňajú zákonné podmienky) vybavujeme ihneď. Chceme, aby si zákazník, aj napriek tomu, že nebol s tovarom kvôli niečomu spokojný, odniesol čo najlepší pocit z nákupu. A všetci bez rozdielu sme citliví na svoje peniaze :)

 

Verím, že vám tieto odpovede na najčastejšie otázky pomohli. Ak máte ďalšie, ktoré neboli zodpovedané a podľa vášho názoru sú rovnako dôležité, dajte nám o nich vedieť (info@superpes.sk).

 

Monika, správca eshopu superpes.sk

 

 

 

 

 

Prihlásenie

Tento web používa cookies na analýzu návšetev. Používaním webu s tým súhlasíte. Viac informácií.